woensdag 18 januari 2017

Van start

Waarom dit blog?
Ik ben al anderhalf jaar bezig met Weight Watchers. En het ging enorm goed.
Met een start op 1 september 2015 staat de teller op dit moment op 22,2 kilo afgevallen.

Maar... het stropt wat. Sinds een half jaar eigenlijk nauwelijks afgevallen. Een pondje erbij, wat onsjes er af, wat er bij, wat er af. Mijn gewicht blijft redelijk gelijk, maar eigenlijk moet er nog 20 kilo vanaf. Dus dan moet je toch niet blijven hangen op dit gewicht.

Nu is Weight Watchers dit nieuwe jaar begonnen met een extra motivatie campagne. Extra boekjes met lekkere recepten en tips. En op de cursus (ja, ik ga echt iedere week naar de cursus) heel veel nieuwe gezichten.
Kortom, ook voor mij nieuwe motivatie.

En om mijzelf te blijven motiveren, tips te delen en mijn voortgang vast te leggen, dit blog. 

Wie ben ik?
Mijn naam is Annemarie, dit jaar 42 geworden.
Op 1 september 2015 ben ik begonnen met Weight Watchers, met een gewicht van 119,6 kilo (oeps, ja, echt waar, wel 's avonds met kleren aan, maar toch, oeps).






De linker foto is van een half jaar voor de start (april 2015). En even voor het vergelijk van het shirt, een foto van een jaar later (april 2016). Een verschil van ongeveer 18 kilo.









Waar wil ik naar toe?
Qua gewicht en wat een gezond BMI is, zou er nog 20 kilo vanaf moeten. Maar ik ga me eerst richten op 10 kilo er van af. Ik ben al een heel eind gekomen en voel me al zo veel beter. 


Dus! Ik ga beginnen. Op naar het volgende blog.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten